Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart en Esmee

01 November 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Het begin is gemaakt. De vlucht naar Hong Kong duurde lang, maar viel echt mee. Weinig geslapen, maar tot nu toe hebben we er nog niet zoveel last van.

Hong Kong is een gekke stad. Schoon, de meesten mensen zijn vriendelijk, mooie uitzichten. Maar ook rommelig, onbegrijpbaar en onlogisch volgens ons.

Bezoek gebracht aan Kowloon en met de Ferry naar Hong Kong Island (foto). Daarna met de taxi en wilde bus naar de Big Buddha gegaan. Hele hoge trap beklommen met een mooi uitzicht in de bergen

Nu zitten we te wachten op ons vliegtuig naar Auckland!!! Hopelijk kunnen we nu wel slapen. We hebben het toch wel een beetje nodig

• 01 November 2015 - 14:48

Julianastraatjes :

Jeeeeeeeeej, het eerste reisverslag......
    Ziet er heel goed uit daar. Goed gevulde tussenstop dus. Die budhha is echt heel gaaf! Succes nog even het laatste stuk met het vliegtuig en dan heerlijk verdiend genieten jullie!!!!!!

Liefs van ons

• 01 November 2015 - 15:17

Clazien:

tis zo ver weg
    Maar lijkt nu zo kort bij veel plezier .mama

• 01 November 2015 - 17:00

Miranda:

SUPER om zo jullie reis mee te maken. Genieten!! Maar dat zal geen probleem zijn. Tot het volgende verslag vanuit Auckland.

• 01 November 2015 - 21:49

Lydia:

Mooi om zo met jullie meeste kunnen genieten, zo ver weg en nu een beetje dichterbij. Geniet ervan