Coromandel Tairua - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu Coromandel Tairua - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu

Coromandel Tairua

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Bart en Esmee

04 November 2015 | Nieuw Zeeland, Tairua

Vandaag begon de dag vroeg, we moesten optijd bij hot water beach zijn tussen 7.45 en 9.30 wilde we een eigen gegraven warm bad hebben. ( dat eigen kan weg want konden geen warm water vinden, dus mochten we bij een vriendelijke new Zeelander komen zitten). En dat was lekker! Het regende wel maar was niet koud. Dus 30 min lekker gelegen totdat ze zee ons wegspoelde dat was koud!! Super leuke ervaring.

Daarna zijn we naar Hahei gereden en opgedroogd en gegeten, en vanuit daar zijn we langst een super mooi pad gelopen die uiteindelijk bij de Cathederal Cove uitkwam. En ja weer geweldig mooi! Een prachtige rots over het strand omringd met helder blauw water. Een klein watervalletje aan de overkant en rotsen uit het water. Op de terugweg liepen we dezelfde weg maar leek weer een ander pad, door de uitzichten.

We hadden geluk want nergens was het druk soms leek het wel een privé strandje te zijn. Vanmiddag zeker toen we nog even na het strand van Tairua gingen helemaal niemand te zien!

We hebben genoten!

• 04 November 2015 - 08:03

Dean, Daan En Sjaan. :

Mooi stukje weer om te lezen. Ziet er echt super gaaf uit op de foto's. Kijken alweer uit naar het volgende verhaal. Liefs ons.

• 04 November 2015 - 09:00

Spa Sma Janssen:

Leuk kids om zo jullie te zien lekker genieten samen en tot de volgende

• 05 November 2015 - 12:40

Vanaf De Heul:

Hé Luitjes, wat geweldig om van jullie mooie verhalen te horen. Dit is echt genieten. We zouden er jaloers van worden. Tot het volgende leesvoer. Houdoe!!

• 18 November 2015 - 23:24

Christiaan:

Hoi,
    Hot Water Beach en Cathedral Cove waren ook een hoogtepunt in onze reis. Leuk dat jullie het toch net anders doen dan wij: wij waren naar boven gegaan op Cathedral Cove om te genieten van het uitzicht. En jullie hebben genoten van het strand en de rots over het strand. Dat hebben wij dan weer niet gezien. Zo blijft het een magische plek.

Groeten,

Christiaan