Coromandel - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu Coromandel - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Bart en Esmee - WaarBenJij.nu

Coromandel

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Bart en Esmee

03 November 2015 | Nieuw Zeeland, Tairua

Gisteren aangekomen in Auckland. Esmee heeft door de spits naar het centrum gereden, aan de linkerkant! Gelukkig heelhuids aangekomen.
Het ging al richting de avond dus maar snel ergens wat gaan eten en dan snel slapen.

Vanmorgen nog even langs de haven gelopen, maar dan snel in de auto want we willen naar Coromandel. Mooie route langs de kust genomen. Iedere bocht, en dat waren er veel, geeft weer een nieuw mooi uitzicht. Dwars door de bergen het schiereiland overgereden.
Mogen gaan we naar de strand!

• 04 November 2015 - 09:16

Mieke:

Wauw, wat een leuke ervaringen! Geniet ervan!

• 05 November 2015 - 11:37

Petra :

Hoi Esmee en Bart
    super jullie verslag zo te kunnen volgen wat een belevenis .geniet er maar lekker van en ook van dagje strand genieeeeeten .vele groetjes van Ons Jan en Petra xxx xxx

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tairua

Te Anau

20 November 2015

Queenstown en Te Anau
Bart en Esmee

Wij gaan naar Nieuw-Zeeland! In november reizen we het hele land door om al het moois van Nieuw-Zeeland te bewonderen en beleven. Volg hier het verslag van onze reis

Actief sinds 24 Sept. 2015